.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
600 سازمان مردم‌نهاد در مازندران فعالیت می‌کنند
مدیرکل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری مازندران گفت: قریب به 600 سازمان مردم‌نهاد در مازندران فعالیت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، عیسی قاسمی‌طوسی صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایزنی، ترویج و حمایت‌گری در سازمان‌های مردم‌نهاد که در هتل اسرم ساری به مدت دو روز برگزار می‌شود، اظهار کرد: قریب به 600 سازمان مردم‌نهاد در مازندران فعالیت می‌کنند که این کارگاه‌ها به منظور توانمندسازی و حمایت از انجمن‌ها و سازمان‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تشکیل خانه تشکل‌های مردم‌نهاد استان قدم بزرگ دولت برای ساماندهی ان. جی.ها و تشکل‌های مردمی بوده است، افزود: بسیاری از سازمان‌های مردم فاقد آموزش‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های خود هستند و بسیاری از ان.جی.ها هم فعالیت قابل قبولی ندارند.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری مازندران هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را توانمندسازی و آموزش انجمن‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی،فرهنگی، زیست‌محیطی و ... که دارای مجوز هستند، عنوان کرد و گفت: آموزش رایزنی و ترویج و حمایت‌گری دولت در دستور کار دفتر امور سازمان‌های مردم نهاد وزارت کشور است.

قاسمی طوسی تصریح کرد: با تشکیل خانه تشکل‌ها همت جهادی صورت گرفته است تا سازمان‌های فعال و نیمه‌فعال از یکدیگر تفکیک شده و در نهایت مجوز سازمان‌های نیمه‌فعال و تعطیل باطل خواهد شد.

وی در پایان گفت: کارگاه‌های آموزشی رایزنی، ترویج و حمایت‌گری در سازمان‌های مردم نهادینه مدت دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه در هتل اسرم ساری با همکاری دفتر امور سازمان‌‎های مردم نهاد وزارت کشور و دفتر اجتماعی فرهنگی مازندران برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.